SMLOUVA O DÍLO
Uzavřená ve smyslu ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. mezi smluvními stranami:
I. SMLUVNÍ STRANY
Zhotovitel:
Název firmy: KOUPELNY VÍDENSKÝ spol. s r.o.
Adresa: Dukelská tř. 258/41, 614 00 Brno
IČ: 28314620
DIČ: CZ28314620
Bankovní spojení: 188003982/0600 (Moneta Money Bank)
Telefon: +420 545 214 869; +420 602 561 254; +420 604 722 534
(dále jen ZHOTOVITEL)
Objednatel:
Jméno a příjmení: ____________________
Adresa: ____________________
(dále jen OBJEDNATEL)
II. PŘEDMĚT A MÍSTO PLNĚNÍ DÍLA
Předmětem díla je provedení rekonstrukce hygienického zázemí v bytě na adrese XXX. Obsah rekonstrukce vyplývá z jednotlivých položek rozpočtu, který je nedílnou součástí této smlouvy.
Jedná se zejména o následující (např.):
- Bourací a přípravné práce
- Zednické práce vč. materiálu
- Vodoinstalační práce vč. materiálu a revize
- Elektroinstalační práce vč. materiálu a revize
- Dodávka a položení ker. obkladů a dlažby
- Dodávka a montáž sanit. vybavení
- Odvoz zbytkových materiálů na řízenou skládku
III. ČAS PLNĚNÍ DÍLA
Termín zahájení prací: ____________________
Termín ukončení a předání díla: ____________________
Smluvní strany se dohodly, že v případě prodlení s předáním díla ze strany zhotovitele a překážka toto způsobující nastala nezávisle na jeho vůli, nebo byla způsobena jednáním objednavatele, nebo nedostatkem součinnosti ze strany objednavatele se nepovažuje za porušení povinnosti zhotovitele předat dílo včas a zároveň o tuto dobu se prodlužuje doba předání díla.
IV. CENA
Cena je stanovena dohodou na základě předložení nabídky, která je součástí smlouvy o dílo. Tato cena je uvedena vč. DPH.
Každé zvýšení dohodnuté ceny musí být odsouhlaseno objednatelem. Při podpisu smlouvy bude objednateli předána zálohová faktura na 50%. V průběhu rekonstrukce může zhotovitel vystavit další faktury, avšak max. do výše 90 % z ceny díla.
Po ukončení prací a na základě předávacího protokolu o převzetí díla (dílo nesmí vykazovat závady), bude objednatelem doplacen, na základě zhotovitelem vystavené faktury, zbytek dohodnuté ceny.
Veškeré vícepráce budou doloženy položkovým rozpočtem a předem odsouhlaseny a schváleny objednatelem.
Součástí této smlouvy je rozpočet.
V. ZPŮSOB FINANCOVÁNÍ A FAKTURACE
Smluvní strany se dohodly na placení díla takto:
- Fakturace na základě provedených a odsouhlasených prací
- DPH bude účtováno dle platných předpisů v době prováděných prací
- Při podpisu smlouvy bude předána zálohová faktura. Po předání díla bude doplacen zbytek částky.
- Veškeré dodané zboží zůstává majetkem firmy Koupelny Vídenský spol. s r.o., dokud nebude uhrazena konečná faktura.
VI. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA
- Na veškeré dodané práce vč. vodoinstalace a elektroinstalace je poskytována záruka 24 měsíců.
- Na jednotlivé zařizovací předměty, se vztahují záruční doby uvedené na záručních listech, nejméně však 24 měsíců.
- Záruční doba se prodlužuje o dobu od nahlášení závady, zaviněné plněním zhotovitele, po její odstranění
- Nástup na odstranění záručních vad zhotovitele ze strany objednatele se sjednává takto: vady bránící provozu – do 24 hod; vady nebránící provozu – po dohodě
- Objednatel se zavazuje převzít dílo bez vad a nedodělků ke dni předání díla
- Záruka se nevztahuje na vady způsobené špatnou manipulací / použití nevhodných čisticích prostředků na plastové vany a vodovodní baterie, neodborné opravy baterií – vždy je nutné volat záruční servis, neodborné zásahy do elektroinstalace – veškerá elektroinstalace je po ukončení díla přezkoušena a je na ni vydána revizní zpráva, neodborné zásahy do vodoinstalace.
- Zhotovitel předá zápisem dílo a všechny náležitosti související s provozem
- Obě strany se dohodly, že reklamace bude prováděna telefonicky nebo písemně na uvedených adresách v této smlouvě, případnou změnu jsou obě strany povinny nahlásit navzájem.
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Zhotovitel má právo odstoupit od smlouvy, pokud objednatel nezabezpečí povolení k provádění prací a nepředá prostory v termínu a zároveň nebude poskytovat součinnost při provádění díla.
- Zhotovitel má právo od smlouvy odstoupit, pokud objednavatel neuhradí vystavenou fakturu a prodlení s úhradou bude delší než 5 dnů.
VIII. ZVLÁŠTNÍ UJEDNÁNÍ
- Zhotovitel převezme protokolárně pracoviště a od té doby je zodpovědný za dodržování bezpečnosti práce a požárních předpisů, a vybaví své pracovníky osobními ochrannými pomůckami. Objednatel oznámí zhotoviteli všechny okolnosti, které by mohly vést k ohrožení pracovníků, nebo dalších osob na pracovišti
- Zhotovitel je povinen být pojištěn proti škodám způsobeným jeho činností, včetně možných škod pracovníků zhotovitele, a to až do výše způsobené škody. Ostatní ustanovení týkající se pojištění se řídí příslušnými předpisy
- Kvalita prací bude průběžně kontrolována objednatelem
IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky, podepsanými oběma stranami
- Smlouva je zhotovena ve 2 stejnopisech, z nichž 1 obdrží zhotovitel a 1 objednatel.
- Strany se dohodly, že smluvní vztah založený touto smlouvou se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami zhotovitele, se kterými se strany seznámily a s jejichž zněním souhlasí.
- V případě, že by se kterékoli ustanovení této smlouvy stalo neplatným, nebo by se ukázala, či stala neplatnou smlouva celá, zavazují se strany na výzvu kterékoliv z nich přistoupit k právním úkonům, kterými se nedostatky ve smlouvě zhojí, odstraní, či napraví za právních a ekonomických podmínek co nejbližších podmínkám obsažených v této smlouvě.
V Brně, dne ____________________
Objednatel: Zhotovitel: